Saturday, May 22, 2010

KiSaH DuLu2

Tetiba je teringatkan kisah masa belajar dulu..masa kat matrik..dalam satu bilik..ada 4 orang..sorang dari pahang..dari selangor & sorang lagi dari johor..aku rapat sangat ngan yang johor ni...walaupun dia cina..aku lebik suka dia dari yang lagi 2 orang..aku tak tahu la kenapa..dia cukup2 baik dengan aku..waktu aku sakit...tak larat nak bangun..dia yang belikan aku ubat..belikan aku makanan..yang lagi 2 orang..langsung tak pedulikan aku..
Aku ingat lagi..waktu last kat matrik..masa salam n berpeluk ngan dia..masing2 nangis..tak tahu kenapa air mata tu mengalir..mungkin kerana tahu yang dah susah kami nak jumpa lagi pas ni..sekarang ni aku tak pasti dia kat mana..chin..i miss u..

2 comments:

  1. rindukan juga kenangan di KMPh...
    byk kenangan terindah di sana....
    kita sbg 1st batch byk cabaran & rintangan yg perlu dihadapi....

    ReplyDelete
  2. emm..memang rindu sangat kenangan tu..kan bes kalau leh jmpa balik member2 lama..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails