Wednesday, September 29, 2010

(^V^)

Hari ni..aku menunggu 1 berita...dan nasib masih menyebelahiku..walaupun berita yang ku dapat tu mampu membuatkan aku melompat tapi aku tak mampu..bukannya tak mampu tuk melompat tapi aku tak mampu tuk begitu gembira kerna kegembiraan aku ini akan membuatkan ada pihak yang bersedih..

Aku tak tahu bagaimana tuk terangkan kepada mereka tapi fahamilah dan ingatlah yang aku bukanlah seorang yang sempurna..aku juga bukan boneka..aku manusia biasa yang punya perasaan dan ada kemahuan..

Maafkanlah aku kerana terpaksa menyakiti hatimu..bukan niatku begitu dan akan ku cuba sedaya mungkin..tuk menggunakan bahasa paling lembut supaya hatimu tidak aku sakiti..Berilah aku peluang tuk menentukan hidupku sendiri..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails