Monday, January 24, 2011

kekadang...

kekadang aku rasa amat berat tuk teruskan segalanya...walaupun aku tak pernah membenci mereka tetapi aku terpaksa melayan mereka seumpama aku membenci mereka..hanya kerana kesilapan orang tua mereka..maafkan aku kerana terpaksa lakukannya..
Kekadang aku mengharapkan mereka memahami aku..bagiku tak salah untuk aku menuntut hak aku..tapi mereka hukum aku begini..hanya kerana aku inginkan hak aku..kekadang aku terfikir..inikah namanya sayang?seandainya mereka menyayangi aku..kenapa begini layanannya?
Kekadang ingin sekali aku persoalkan semuanya pada mereka tapi segalanya tak mungkin lagi..bagiku dah tak ada lagi tolak ansur...walaupun mereka akan mengatakan aku kejam..aku tak kisah..sememangnya aku kejam tapi hanya pada yang melayan aku dengan kejam..

2 comments:

  1. keberkatan hidup akan terhasil jika mereka melalui hidup yang direhdai sahaja...
    mungkin akak akan tersedar apabila waktunya,
    semoga tabah menghadapi

    ReplyDelete
  2. pengalaman mengajar kita erti kehidupan sebenar..semoga ketabahan sentiasa diberikan Allah buat dirimu sentiasa..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails