Sunday, May 26, 2013

ketidakpastian..

Antara hepi dan tidak..50 50 rasanya..seperti ditelan mati mak..di luah mati bapak..tak pasti apa sebenarnya yang patut aku lakukan..tak pasti adakah keputusan yang dibuat selama ni yang terbaik untuk semua..takut rasanya andai silap percaturan..terasa untuk berkongsi..tetapi tak pasti dengan siapa yang patut aku kongsikan..
Rasanya amat tak tenteram..bimbang keputusan yang akan aku ambil..menyakitkan hati setengah pihak..walaupun aku sendiri tak gembira dengan keputusan yang bakal aku buat tapi mungkin ini yang terbaik..maafkan kan andai ada yang terluka dengan keputusanku ini..
Sesungguhnya aku ingin menjaga hati semua pihak tapi aku tak mampu tuk lakukannya..aku dah cuba sehabis baik..maafkan aku kerna aku tak mampu jadi yang terbaik..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails