Wednesday, February 03, 2010

kenapa..mengapa...

Terus terang aku katakan yang aku memang tak puas hati ngan hidup ini..mengapa hidup aku begini..kenapa semua yang berada di sekeliling aku terlalu suka mengongkong aku..kenapa mereka masih menganggap aku ini budak kecik yang tak tahu pape..yang tak pandai berdikari..sampai bila aku akan pandai menguruskan hidupku sendiri kalau aku tak diberi peluang..
Kini ada plak yang menyerabutkan hidupku lagi..pada mulanya aku ingat nak bagi dia peluang tapi dia dah mula mengongkong aku..segalanya dia nak control..sampaikan biodata kawan-kawan aku pun dia cari..tu dah dipanggil menceroboh hak asasi individu..Sekarang ni dia dah mengubah kembali persepsi aku terhadap dia..aku terasa tak nak bagi dia peluang lagi..cukuplah..cukuplah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails