Thursday, January 28, 2010

selamat hari lahir...

Entah bagaimana harusku gambarkan perasaanku...selamat hari lahir dan nyanyian lagu selamat ulang tahun di hadiahkan kepadaku genap 12 tengah malam..terharu rasanya..dan ucapan dari beberapa kawan-kawan yang mengingati aku..terima kasih aku ucapkan..
Antara kawan yang mengingati hari istimewaku...ejan, fami dan amel...kepada ma, ayah, g, ami dan dia..aku ucapkan terima kasih lagi sekali kerana wish aku hepi besday...seorang yang sangat istimewa juga wish me hepi besday tapi aku tak sanggup untuk mendengar suaranya..kerana aku tak dapat bersamanya..thanks sayang..thanks semua..

1 comment:

  1. Happy Bday Muni...
    minta maaf xsempat nak wish bday!!
    Semoga sentiasa dirahmati & dilindungi Allah selalu!

    ~Ksue&Sufea~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails