Wednesday, August 18, 2010

Aku Bukan Milikmu Lagi..

Kadang-kadang teringin aku untuk meluahkannya..ingin aku katakan aku bukan miliknya lagi..tapi aku tak sampai hati tuk cakap cam tu..akibat aku nak menjaga hati..aku yang tersepit..aku tak faham sebenarnya..memang patut aku tak faham kerna aku tak berada ditempat dia..

Susah sangat kah bagi seorang ibu tuk melepaskan anaknya??aku dah kawin...tapi tetap juga dia nak aku berada dekat ngan dia..aku pindah dekat je ngan umah pun dah kecoh 1 dunia..tension aku dibuatnya..bila cakap nak keje kat KL..terus naik angin...katanya macam2 mana pun..dia tak kan benarkan..

Tak boleh ke dia faham aku dah bukan milik dia..aku tak boleh ikut cakap dia lagi..aku tak pernah membencimu tapi jangan lah menghasut aku..sanggupkah dia melihat rumah tangga anaknya musnah hanya sebab mulutnya..tekanan yang amat berat untukku tanggung kerna keduanya orang yang aku sayang..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails