Saturday, October 02, 2010

dah settle dah..

Akhirnya aku berani juga buat keputusan ni..cuma sekarang ni aku belum bagitahu parent aku je..kalau aku bagitahu awal..lama plak aku kene dengar bebelan dorang..tunggu la bila aku rasakan masanya sesuai..aku akan bagitahu juga dan aku harap korang akan merestui aku walaupun aku tahu korang akan marah aku sangat sebab keputusan ni..

Aku mintak maaf sangat..aku terpaksa..aku penat nak berada di tengah2..dua2 pihak mendesak aku..semua memberi aku tekanan..tambah plak tekanan tempat keje..tp sekarang ni..tekanan yang aku hadapi akan makin kurang..

Aku harap semuanya akan ok..aku tak nak buat2 hepi lagi..aku penat hidup cam..terpaksa jaga hati orang tapi tak pernah pun dorang pk ape yang aku rasa..doakanlah semoga aku bahagia..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails