Tuesday, October 12, 2010

merajuk...merajuk..

Semenjak dua menjak ni..aku selalu sangat merajuk..kadang2 tak sebab pun aku perlu merajuk tapi aku merajuk gak..semalam..hanya sebab aku mintak dia belikan aku pin number tuk kpli..dan dia cakap ramai sangat orang..so dia kuar je cam tu..hanya sebab tu muncung aku panjang sampai ke malam..

Tapi yang tak tahan tu..sebab merajuk..aku sanggup jalan dari rumah ke bank bsn..hampir sejam aku jalan tuk pergi dan balik..masa tu aku tak pk pape pun..lantak la nak kene ragut ke..nak kene langgar ke..ape orang nak cakap pun lantak la..semua aku tak kisah..janji aku puas hati..

Tah la..aku pun tak tahu apa yang nak jadi ngan aku ni..kadang2 tu susah sangat nak kawal emosi ni..cam ne la aku nak ubah diri aku ni ye..nak kurangkan sikit sikap yang tak betol ni..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails