Tuesday, February 15, 2011

36 minggu...

Terasa macam tak percaya..sekarang ni dah masuk 36 minggu..lagi 4 minggu je baby akan keluar...pas baby lahir..macam2 akan berubah..segalanya tak kan sama macam dulu lagi..aku pun tak dapt menjangka apa yang akan terjadi..segalanya berlaku sangat cepat..
Aku rasakan seakan semalam semuanya berlaku..andainya aku mampu membaiki keadaan..akan akan lakukan tapi aku tak mampu..terlalu sukar untuk aku.kadang2 bila aku fikir balik..kesian baby..dia tak salah pape..dia tak tahu pape tapi dia terkena tempias..
Andainya aku mampu tuk rahsiakan segalanya dari semua..pasti hidup ni cukup indah..andai air mata ni berhenti mengalir..pasti hidup ni akan lebih bermakna..
Semoga baby akan lahir dalam keadaan baik..semoga baby akan mengubah segalanya..

2 comments:

  1. Selamat menanti kehadiran baby yang pastinya comel & sihat hendaknya.

    Semoga beroleh kerahmatan dan pastinya doa ibu amat mustajab dikala meniti masa untuk melahirkan nanti..amin.

    ReplyDelete
  2. jangan lupa post gambar baby kat blog ya..semoga Allah sentiasa merahmati kamu & keluarga..InsyaAllah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails