Sunday, February 06, 2011

Jangan balik lewat....

Hari ni aku terbaca 1 mesej yang ayahku hantar..dia mintak supaya aku balik awal..balik awal tuk bersalin kat sana...di saat mesej tu aku baca...air mataku tiba2 mengalir....kadang2 aku tak faham kenapa terlalu sukar untuk dia mengerti...tindakan yang dia ambil..dah membuatkan hidup aku kucar-kacir..kenapa dia tak sedar yang dia dah menyakiti aku..
Pada saat dia melayan aku begitu..aku terpaksa keraskan hati untuk membuang semuanya..andai dia sayangkan aku..tak kan mungkin dia lakukan semua tu..mungkin dia anggap semua tu tak kan menjejaskan apa2..tapi anggapan tu silap..semua tu akan menjejaskan segalanya...mungkin kerana tindakan dia pada hari tu akan menyebabkan dia kehilangan seorang anak tuk selamanya...
Aku tak pasti sampai bila semua ni akan berterusan..aku tak pasti bila luka di hati ni akan sembuh...maafkan aku...hanya itu yang mampu aku katakan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails