Tuesday, November 24, 2009

Alangkah indahnya hidup ini...andai.....

Dulu..aku selalu mengimpikan untuk hidup bahagia seperti semua orang..mengimpikan yang aku akan punya keluarga sendiri..sebuah keluarga yang bahagia..Tapi kini..aku sedar segala impianku tak kan mungkin berlaku..
Mungkin ada yang akan bertanya kenapa aku katakan begini sedangkan aku tak kan mungkin tahu apa yang akan berlaku di masa depanku....biarlah hanya aku yang tahu apa yang telah terjadi..aku tak pernah menyangka semua ini akan terjadi dalam hidupku..aku tak pernah minta semuanya terjadi..
Tapi walau banyak mana pun air mata yang mengalir..tetap tak kan ada apa yang berubah dalam hidupku..Aku manusia biasa yang tak pernah lari dari kesilapan..cuma bezanya antara aku dan yang lain adalah kesilapan yang pernah aku lakukan terlalu besar..
Aku selalu berharap yang aku punya kekuatan untuk teruskan hidup di muka bumi ini..Semoga aku akan selalu kuat..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails