Friday, November 20, 2009

malang betol...

Hari ni...20hb Nov 2009..Aku rasa malang sangat nasib aku ari ni..Pagi ni aku dah siap awal-awal nak pegi keje..Bila semua dah siap..Aku masuk ke kereta dan bila aku masukkan gear je..ayahku banyak plak tanya aku..Asal aku nak gerak je mesti dia sambung..Ada aje modal dia nak cakap..Last sekali, bila aku dah rasa betul-betul lewat..Aku pun cakap je.."ayah..dah nak pegi dah ni..dah lewat dah ni"..Then ayah aku benarkan aku g keje..Dengan lajunye aku undurkan keretaku..pas tu tiba-tiba cermin belah kiri keretaku tersangkut plak kat tiang rumah. Aduhhhh..geramnye..time ni plak nak jadi cam ni..dah la ada orang nak melawat kat tempat keje aku..tensionnya....Sekarang ni dah la cermin kereta tu patah..pas tu setibanya aku kat tempat keje aku..dorang dah sampai plak..aduhhh..malang tol...aku harap sangat nasib malangku sampai di sini je..Jangan la nasib malang ni berterusan sampai bila-bila...Dan satu lagi yang malangnya..aku kene keluarkan duit tuk repair balik kereta tu...Ahhhhhh..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails