Wednesday, November 25, 2009

adakah memang dah ditakdirkan...

Semalaman aku berfikir...aku merenung kembali masa silamku..masa lampauku..doaku di waktu silamku..adakah Dia telah memakbulkan doaku di masa silamku...aku dalam kebuntuan..aku tak tahu apa yang aku harus lakukan..aku tak tahu pandangan dari siapa yang harus aku minta..tuk minta pandangan dari kawan-kawan..terlalu sukar ku rasakan kerna tak siapa pun tahu sejarahku..tuk minta pandangan dari ibu ayahku..takut aku dimarahi mereka..huhhhh
Semakin hari dia semakin mendesak.andai aku menerimanya untuk dapatkan sesuatu yang dah lama aku impikan..mungkin aku akan gembira kerna dapat apa yang aku inginkan tapi mungkin aku akan menderita seumur hidupku kerna bersamanya...Andai memang telah ditakdirkan aku dan dia bersama seperti doaku pada waktu dulu..aku tak dapat bayangkan apa yang akan terjadi dalam hidupku..
Apa yang harus aku lakukan..terus berpura-pura yang aku sudah dimiliki dan patahkan hatinya?ataupun abaikan dia dan jangan berikan dia apa-apa respon???Ohhhh Tuhan..jangan Kau uji hidupku ini sekali lagi..aku tak mampu untuk menanggungnya lagi...cukuplah sekali..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails