Tuesday, December 01, 2009

indahnya hidup ini andai aku dicintai...

Mungkin hidupku akan berubah bila aku dilamun cinta sekali lagi?Tak mungkin akan ada siapa pun yang mampu menjawab soalan ini..Sepatutnya aku ajukan solan ini dulu sebelum aku bertanya solan tadi....Mungkinkah akan aku buka pintu hatiku sekali lagi untuk dicintai?mungkin tidak..cukuplah hatiku merana kerana cinta..semua lelaki sama saja..tak ada bezanya..
Mungkinkah aku akan hidup begini sampai bila-bila..mungkinkah aku akan sendiri tanpa sesiapa yang akan menemani hidupku ini..Aku redha dengan ketentuanNya..mungkin ada hikmah disebalik nya yang aku sendiri tak dapat mengagaknya..
kini aku tak pasti bilakah akan aku buka pintu hatiku untuk insan yang bernama lelaki..Mungkinkah aku akan mempermainkan perasaan lelaki seperti mereka mempermainkan perasaanku juga..Aku berharap aku tak kan sekali lagi melakukan kesilapan yang sama tuk kali ketiga..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails