Tuesday, March 02, 2010

aku nak kawin???

Semalam..bertubi-tubi aku diajukan soalan mengenai kawin..sume orang fikir aku dah nak kawin..belum tiba masanya lagi..jawabku bila orang bertanyakan soalan tu..Al kisahnye begini..tuk dijadikan cerita..sorang member baik aku yang sekelas ngan aku dari tadika sampai la tingkatan 3 nak kawin..dia pun datang la invite aku ke majlis dia..dan aku pun terasa nak menghulurkan bantuan..aku katakan padanya..aku leh tolong jemputkan kawan-kawan kita yang aku rapat..pas tu dia pun bagi la beberapa keping kad jemputan kawin dia tuk aku sampaikan pada kawan-kawanku..
Bila aku sampai je kat rumah kawan-kawan aku ni..mak kawan-kawan aku yang dah jadi kaki sibuk..mengalahkan wartawan semuanya..semua pakat tanya..nak kawin ngan sape..tu la..ni la..bila aku katakan bukan aku yang nak kawin tapi tolong jemputkan bagi pihak kawan..dorang tanye plak bila turn aku..tu la ..ni la yang di tanye..mentang-mentang la anak dorang sume dah kawin..banyak songeh plak mak kawan-kawan aku ni..aku baru 25 tahun...masih muda lagi..tunggu la lagi 3 ke 4 tahun..baru aku fikirkan pasal kawin ni..biarlah kawan-kawan dapat anak 3 4 orang dulu..pas tu baru aku menyusul..hihii

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails