Wednesday, March 17, 2010

Bawa malang???

Tetiba je pagi ni teringat kembali kisah dulu..dulu pernah ada sorang member nasihatkan kawan aku supaya jangan bersama ngan aku sebab dia kata aku ni akan bawa nasib malang kepada sapa yang dekat ngan aku..betol ke cam tu?sedih sangat bila dengar orang cakap cam tu tapi bila di fikirkan balik cam ada logiknya gak..
Bila aku pikir-pikir..kehidupan seseorang tu akan jadi lebih baik bila aku tak bersama dia dan bila aku rapat je ngan seseorang..orang tu tiba-tiba akan ada masalah..adakah tu semua satu kebetulan atau memang betol aku akan bawa malang?
Kalau betol memang aku cam tu..aku lagi rela xrapat ngan sapa-sapa dari aku bawa masalah dalam hidup orang..Aku sebenarnya tak percaya semua ni tapi kalau ada yang cakap cam tu..dah tentu kita akan terfikir juga..

1 comment:

  1. xda pon..selama ni xda susah pun bila kita rapat? sapa dia nak kesah..?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails