Friday, March 12, 2010

Lebih baik Diam Dari Berbicara

Hari ni aku rasakan aku seakan bisu je..aku malas nak cakap banyak..aku fikir lebih baik aku diam je dari aku jadi orang yang hipokrit..kat depan aku senyum tapi bila kat belakang aku mengata plak..aku tahu xelok mengata orang dan aku bukannya sempurna tuk mengata orang lain..tapi hati aku sakit sangat..geram sangat sampai aku memang dah tak mampu nak pandang muka dia lagi..
Aku memang cam ni..bila dah tak suka seseorang..memang aku tak kan cakap ngan dia..kalau yang aku mengata depan-depan tu sebenarnye aku bukan tak suka tapi tak puas ati je..sebenarnya aku tak selesa keje dalam keadaan cam ni..tapi aku tak tahu nak buat cam mana..tak tahu cam ne lagi dia nak aku layan dia baru dia akan hormat aku sket..aku bukan nak belagak or nak dia ikut apa yang aku cakap cuma aku harap dia boleh give n take ngan aku..ni tak..asyik aku je give..n dia asyik take je..tak adil la kalau cam ni..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails