Tuesday, March 16, 2010

Terkilan...

Aku rasa amat terkilan..terkilan ngan sorang kawan baik aku..aku kawan ngan dia dari tingkatan 1 sampai tingkatan 5..pas tu g matrik pun sama-sama..siap dok bilik depan-depan lagi..pas tu kebetulan plak masuk U yang sama..cuma kos yang berbeza..
14 mac lepas dia kawin..kawin ngan kawan aku juga tapi dua-dua pun xjemput aku..kawan-kawan yang lain sume terkejut sebab aku tak dapat jemputan sedangkan sume orang tahu aku rapat ngan dia..tah la..tak tahu la..nak kata tak kenal rumah aku..kenal sangat..nak kata xde nombor aku..mayb tapi senang je dia leh dapatkan nombor aku..
Tak pe la..walaupun dia tak jemput aku..aku doakan yang terbaik tuk NURUL HAFIZA & BADRUL HISYAM..semoga perkawinan yang dibina kekal sampai ke akhir hayat..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails