Friday, April 16, 2010

Alhamdulilah..

Aku sebenarnya sedikit terkejut bila aku sampai je tempat keje ari ni..dia dah sampai..aku sampai dalam 8.50 tapi dia lagi awal..aku masuk je..semua komputer dah on..cam dah lama dah datang..heran gak aku..tapi aku wat bodo je la..malas nak tegur..
dan lagi sekali aku terkejut bila dia tegur aku dengan nada yang cukup baik..walaupun hati aku masih sakit dan aku masih ingat apa yang dia cakap pada aku..aku jawab pertanyaan tu dengan baik..dan aku dah jadi seorang yang betol2 hipokrit..aku sebenarnya masih xboleh bercakap dengan dia..masih xboleh nak bekerja dengan baik dengan dia tapi walau sakit hati cam ne pun aku tetap kene keje ngan dia..
walaupun aku bekerja dan bercakap dengan dia..tu tak bererti aku dah maafkan dan akan lupakan semuanya...aku tak kan mungkin maafkan..itu lah aku..aku pun tak tahu kenapa..suka sangat berdendam..
Apa pun aku panjatkan kesyukuran..Alhamdulillah kalau dia berterusan cam ni tapi tak tahu la berapa lama semua ni akan bertahan sebab selalunya tak lama dia akan baik cam ni..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails