Wednesday, April 14, 2010

emmmmmm...

Emm..rasanya dah terlalu lama aku xmenulis berita yang mengembirakan..asyik meluahkan apa yang menyedihkan je..Hari ni aku terasa ingin berkongsi berita yang hepi sebenarnya tapi disebabkan perkara yang tak dapat dielakkan..bende tu jadi xhepi sangat..
1 mei..tarikh yang aku pilih..tarikh tu dipilih sebab nak cuti tiap2 tahun sebenarnya..walaupun aku masih tak cukup syarat untuk ke tarikh tu tapi aku dah plan semuanya ngan teliti..tapi semuanya jadi kacau bila tiba2 aku diarahkan menghadiri meeting pada tarikh yang sepatutnya aku berkursus..geram sangat rasanya..Bila aku tak kursus..semuanya tak kan terjadi..
Aku cuba tuk bagitahu bos dan mintak supaya aku dikecuallikan tapi jawapan yang dia bagi "awak keje,so awak kene ikut arahan"dan bila aku katakan aku takut xsempat nak amik tarikh lain tuk kursus dan dia boleh jawab "sempat la"peeeeee..sakit betul hati aku..dia tahu ke bila aku plan..yang dia nak memandai cakap sempat tu..Jawapan yang sebetulnya xsempat dan segalanya kene plan balik..tapi xpe la..mungkin ni dugaan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails