Tuesday, April 06, 2010

hari ni


Tetiba je hari ni aku terasa nak belek2 bende yang ada atas meja..tiba2 terbaca notes yang aku tinggalkan tuk dia..nak marah pun ada bila tengok notes tu..tah la..aku pun xfaham..apa nye sikap cam tu..Pas kejadian hari tu..memangn aku lansung xbercakap ngan dia..tapi atas nasihat ma ayah aku..aku cakap gak ngan dia tapi hanya apa yang penting tapi dia layan aku cam aku cakap ngan tunggul kayu..
so..aku malas nak panjangkan cerita..kalau aku nak dia buat pape ke ape ke aku tulis kat kertas..hari sabtu lepas aku tulis kat kertas tu dan ari ni aku tengok apa yang dia tulis balik..dia cakap aku xde mulut ke nak cakap??hmmm..aku rasa dari aku cakap ngan tunggul bernyawa..baik aku tulis bende tu..tak menyakitkan hati..
Satu bende yang aku sikit tak puas ati..dia cakap aku mengarah dia..aku tak de niat nak mengarah tapi masalahnya bila aku tak suruh..tak pernah dia nak ringan tangan buat sendiri semua bende tu..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails