Saturday, April 17, 2010

Dugaan...dugaan..

Bila dah semakin dekat tibanya saat itu..semakin banyak masalah yang timbul..aku lak makin baran jadinya..salah sket je..marah berapi..aku tak faham kenapa aku jadi cam ni..sebelum tarikh ditetapkan..aku xde la cepat sangat marah..tekanan agaknya..
sepatutnya walau tekanan cam ne pun aku tak sepatutnya cam ni..pagi tadi dah masuk kali ketiga aku mintak semuanya dibatalkan..nak kata aku xsedia..aku bukan dipaksa pun..aku dan dia sama2 setuju..yang aku pastinya tekanan yang aku terima terlalu besar dari famili yang nak kan segalanya sempurna sedangkan majlis aku tak kan sama ngan majlis orang lain..dia yang aku pilih..bukannya ada famili yang nak uruskan..segalanya kene uruskan sendiri..famili aku tahu semua tu tapi mereka seakan-akan tak boleh nak menerimanya..
Aku harap sangat famili aku dapat faham segalanya..dapat terima semuanya tak kan jadi sempurna cam majlis orang lain..jangan la bagi aku tekanan cam ni...aku takut sampai satu tahap..aku akan jadi cam dulu lagi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails