Friday, April 09, 2010

hari ni...

Tak tahu la kenapa aku mudah sangat terasa dua tiga hari ni..hari ni..xpasal-pasal aku merajuk ngan ma aku..sebenarnye xde ape pun..aku lapar sangat kat tempat keje..nak g beli food ramai orang..so aku tahan je..balik umah ingatkan ma dah masak..rupa-rupanya xsiap masak lagi..dok melayan adik dia..mentang-mentang la adik dia balik..langsung dia xpedulikan aku..geram la..suruh aku buatkan air la tuk adik dia..macam-macam la..aku yang dah kebulur ni pun dia xkisah..sampai ati tol la..
Sebab ma xmasak pape tuk aku tapi suh aku layan adik dia..aku pun majuk..terus masuk bilik..tido...kul 2 bangun terus siap g keje..malas makan..walaupun lapar sangat..xnak makan..so terpaksa la aku beli roti kat seven-e..seharian aku xmakan tau..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails