Saturday, June 19, 2010

dulu & sekarang

Baru 3 minggu aku bergelar isteri dan baru ku tahu bezanya jadi isteri orang dan hidup single..ada yang bes dan ada yang tak bes..yang bes nya selalu ada seseorang yang akan temani kita..yang tak besnye kita mesti kene tunggu dia je tuk pape..semalam aku dah kene tegur ngan ma n ayah sebab makan tak tunggu dia..ma kata tak elok makan xtunggu suami..kene makan sama2..aku pun balas la balik..ct lapar la..xleh nak tunggu..aku pun makan je la sket..wat syarat kenyangkan perut..
Dulu aku basuh baju sekali seminggu or sekali 2 minggu..tapi sekarang 2 or 3 ari mesti kene basuh..dah la aku ni banyak virus malas..virus ni selalu sangat menyerang bila tiba bab2 bersih membersih ni..tapi terpaksa la wat2 rajin..kalu tak tak beruniform keje la dia..
Dulu aku makan apa yang ma masak je..tapi sekarang aku lak yang kene masak..dah la aku ni pandai sangat bab2 masak ni..kalau la dari dulu aku blaja masak kan bagus..
Walau apa pun yang tak bes..yang bes akan mengatasi yang tak bes tu gak..so pada teman2 yang masih solo tu..cepat2 la kawen ye..:)

1 comment:

  1. hihi..dah jadi isteri ni mana leh malas2..kena rajin2..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails