Tuesday, June 29, 2010

episod baru..

Bila Julai menjelma..maka akan bermulalah episod baru hidupku..akan bermulalah hidup kami berdua..Bila Julai nanti..susah atau senang..hanya kami yang akan tahu..Aku sebenarnya masih belum bersedia tuk hidup berdua..masih selasa berada di bilikku..dirumah ibuku tapi memandangkan permintaan dari dia..aku ikutkan kerna aku faham permintaan tu..
Mungkin dengan bermulanya hidup baru ini..aku akan lebih matang dan sabar dan jadi rajin sket la..kat rumah baru nanti..xde mesin basuh..sob..sob..sob..kene basuh pakai tangan..lama sudah aku tak basuh baju pakai tangan..(kasar la tangan aku)..cam la sekarang lembut sangat..hehehe..
Episod baru yang akan menambahkan kos dan memenatkan aku..tapi apa pun yang berlaku..pastinya ada hikmah..moga tak ada siapa yang tak puas hati dengan apa yang kami putuskan ni..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails