Friday, June 25, 2010

semakin hari..semakin..

Arrrggggg..tak tahu bagaimana harusku luahkan..betapa tensionnya aku..semakin hari..aku rasakan semakin tension..untuk menjaga hati kedua-duanya..begitu payah aku rasakan..aku yang berada kat tengah2 ni terasa betol2 tersepit..ingatkan aku leh bertahan tinggal ngan famili pas dah berdua..tapi sekarang ni aku dah rasa kenapa orang tak nak bagi tinggal bersama famili bila pas kawin....bukan aku nak singkirkan dorang dari hidup aku cuma aku manusia biasa..aku tak mampu nak menjaga hati semua orang..terlalu susahku rasakan..kepada famili tersayang..cuba la fahami..dan kepada suamiku juga..fahami lah semuanya..

1 comment:

  1. sabar..itulah dugaan dan pengalaman dalam berumahtangga. Hadapi dengan tabah dan tenang..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails