Thursday, June 24, 2010

Minggu yang memenatkan..

Baru je seminggu aku stat keje..dah seminggu rutin harianku cam ni..aku ingatkan aku leh bertahan lama tapi semalam dah xleh bertahan lagi..stat minggu lepas..aku keje dari kul 9 sampai kul 6..tapi aku bangun lagi awal..pas abis keje je..aku akan ke kb..lepak2 kat kb sampai kul 11..amik adik kat 7e..sampai umah dalam kul 12 sebab adik selalu keluar lambat..kul 12 baru nak makan or nak basuh baju tuk dia g keje esok..cam tu la hari2..
semalam..aku memang penat gile..budak2 yang ramai kat pjk..dari kul 3 sampai 6.30 xhenti aku wat keje..ade je yang panggil..pas turun dari pjk..aku g kb..makan2..pas tu memang dah xlarat tunggu adik..aku dan dia balik..sampai je umah..apa lagi..katil memanggil2 aku..aku pun pegi la..ingatkan nk tido 10 minit..pas tu g mandi..tapi aku tido sampai la pagi..tido ngan pakai baju kurung g keje..maknenya aku berjaya pakai baju tu 24 jam..
pagi ni aku bangun ngan rasa bersalah sebab malam tadi dalam mamai2..aku dengar dia mintak aku buatkan air tapi aku xbangun sebab penat sangat..itu la ayat terakhir yang aku dengar..pas tu yang aku dengar ma kejut sembahyang je..tak tahu la sampai bila aku akan terus cam ni..xlarat..betul2 xlarat..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails