Wednesday, June 30, 2010

geraaaammmmmmm

Aku tak tahu cam mana nak gambarkan betapa geramnya aku..sangat2 sakit hati aku..patutnya esok aku cuti..tapi cuti aku tak approve..hanya sebab lagi sorang staf cuti..yang menyakitkan hati aku..aku yang mintak cuti dulu..asal dia yang approve..benci tol..aku dah plan cantik punye..dari minggu lepas aku apply..tapi orang yang baru apply minggu ni gak yang lulus cuti..aku rasa nak maki hamun je...ahhhhhh..
aku mintak cuti 3 hari..lagi sorang mintak cuti 2 hari..dia cakap kalau aku nak cuti hari ketiga tu leh la..xyah la..time kasih je la..aku memang tak puas hati gile..aku reply sms dia..aku cakap xpe la..sy cancel je la cuti tu..tp nape cuti dia en approve tp saya nye en xapprove?..terus dia col tapi aku tengah hangin..malas aku nak cakap ngan dia..tak kisah la sape dia..bos ke sape....aku geraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2 comments:

  1. waaaa...tengok tu..
    kan dah bgtau dah..
    hmm..no komen

    ReplyDelete
  2. lau 2 2 xdapat xpe kak su tp ni dia dpt..ke skrg ni peraturan dia..sape lambat mntk baru dpt

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails