Tuesday, January 26, 2010

1001 masalah...

Aku tak tahu kenapa semua ni leh menyerabutkan otak aku..selalunya benda cam ni aku tak kan amik kisah sangat..banyak sangat tekanan yang aku dapat..rasa nak berhenti keje pun ada..nak pergi jauh..pergi ke tempat yang tiada siapa akan mengenali aku..dan di situ akan aku mulakan hidup baruku..
Aku tahu punca masalahnya..tapi aku tak tahu macam mana nak mengelak dari punca masalah...dan aku juga tahu kenapa aku tak boleh mengelak dari punca masalah tu..dan memang aku tahu aku tak kan mungkin dapat mengelak dari dia tuk selamanya...kerna ada sesuatu antara kami..
Tapi walaupun sukar..walaupun aku tahu aku tak kan mungkin melupakannya..akan aku cuba lakukannya untuk seseorang yang dah banyak berkorban untuk aku..semoga aku akan punya kekuatan tuk segala yang akan aku lakukan.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails