Wednesday, January 13, 2010

hari yang bz giler...

13 jan 2010....hari yang betol-betol bizi..penat gile rasanya..tengahari pun xsempat nak makan..nanti malam pun kene datang keje..esok nak kene melayan penyelia kesayangan yang datang menjenguk plak..adusssshhh..kalau ari-ari cam ni..boleh jadi kurus aku..tak payah diet or amik ubat pape pun aku gerenti kurusnye...
Tak sangka plak aku yang kelas komputer percuma ni menarik minat ramai orang..petang ni je yang datang tuk kelas kesedaran aku..dalam 11 orang..mulanya ingat nak bagi buah tangan kat dorang tapi semuanya jadi kelam kabut sebab ramai yang ada kat PJK time tu..pc kat luar penuh..kat dalam kelas pun ada yang guna..so terpaksalah dorang berdiri je sambil dengar aku cakap...
Dah la ramai orang nak tanya pasal kelas..pas tu datang plak sorang pakcik nak suruh menaip..pas tu ada jugak yang nak print la..nak fotostat la dalam masa yang sama..tak masuk orang yang nak bayar..aduhhh..nasib baik la aku ni bukan jenis yang gelabah sangat..so kira ok la tuk aku menghadapi semua tu..harap-harap program esok akan berjalan lancar..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails