Saturday, January 02, 2010

2010...

Tahun 2010...kenapa aku rasakan 2010 langsung tak ada beza dengan tahun yang lain..aku langsung tak merasakan yang aku berada di tahun yang baru..aku hanya merasakan hariku berjalan seperti biasa..Tapi dalam tak sedar juga..umurku dah bertambah lagi satu tahun..dah semakin tua aku..
Aku sebenarnya langsung tak ada plan pape tuk tahun seperti yang lain..pendek kata aku tak pasti apa yang aku nak capai tuk tahun ni..selalunya aku mesti ada rancang sesuatu tuk masa depan aku tapi aku pun tak tahu kenapa aku langsung tak ada rancangan..
Mungkin sebenarnya aku ada rancangan tapi aku pasti apa yang aku rancangkan tu takkan mungkin aku dapat capai...itu yang malas rasanya nak merancang pape..tapi bila kita hidup tanpa rancangan or plan...hidup kita mesti takkan terurus..Tapi harap-harap hidup aku akan terurus walaupun tanpa plan pape tuk hidup aku tahun ni..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails