Monday, January 11, 2010

cincin...

Hari ni iba-tiba aku teringatkan kisah cincin...dulu ada kawan-kawan yang bercerita ngan aku pasal pasangan dan cincin..kata dorang...kalau cincin di jari kelingking yang dipakai oleh pasangan kita tu muat bila disarungkan ke jari manis kita..tandanya kita memang akan ada jodoh ngan dia..atau ngan kata lain..kita akan bersama dia sepanjang hayat kita la..
Pas tu..pernah gak aku cuba semua tu..dan memang muat2 je cincin tu kat jariku..hepi giler masa tu aku rasakan tapi...hubungan aku dan dia tak ke mana juga..cuma sekarang ni dia datang dan nak jadikan segala impianku kenyataan..Andai memang ada jodoh antara aku dan dia..insyaAllah tahun ni..kami akan.....semoga apa yang dirancang mendapat restu semua..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails