Tuesday, January 05, 2010

Hari yang sama setiap hari...

Setiap hari aku rasakan sama je dalam hidupku..langsung tak ada yang berbeza..Setiap hari aku akan lakukan rutin yang sama..jarang sekali ada yang berlainan dalam rutin harianku..Tah bila agaknya hidup aku akan punya rutin yang berbeza..bosan gile hidup cam ni..
Hari-hari bangun g keje...balik keje..dok rumah..makan-makan..tengok tv..tido...tu je yang aku mampu buat..ahhh betul-betul membosankan..tapi apa yang aku berpuas hati ngan hidup aku sekarang...keadaan hidup aku jauh lagi baik kalau nak dibandingkan dengan dulu...walaupun hakikatnya aku lebih hepi dulu dari sekarang..
Sekarang aku ada segalanya tapi aku tak hepi pun..tak cam dulu..dulu aku langsung tak ada pape tapi aku hepi sangat..pape pun aku doakan yang terbaik untuk diriku sendiri..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails