Tuesday, July 13, 2010

1st honeymoon + working...

Jumaat malam, jam 9.15 malam..kami drive dari Bachok ke Johor Bahru atas urusan kerja sebenarnya tapi sambil wat keje..g la makan angin sekali..Penat sangat badan sebab drive..Aku pun drive gak 3 4 jam tapi asyik masuk jalan sebelah je sebab tertido masa drive..pas tu dia yang drive sampai JB..Masa kat sana..xleh g jalan sangat..xleh amik gambar sangat sebab asyik hujan je..

Pas dah setle urusan kerja..kami mula bergerak ke marata rata tempat kat johor..sume tempat kitorang pegi..pas tu g melaka..sampai melaka dah malam..kemalangan lak ngan mamat endon..kete aku pun teruk gak la..pas tu xjadi nak pusing2 sebab dah rasa tak sedap hati sebab xcident...

Pas tu perjalanan diteruskan ke Bahau & masuk muazam..pas tu kami bermalam kat cherating sebab dah tak larat nak drive lagi..bangun esoknya kami gerak ke terengganu..g amik gambar kat sekolah dia, Sekolah Rantau Petronas..kata dia banyak yang dah berubah sebab gov dah amik alih..dulu kelas sume aircond, sekarang guna kipas je..

Dah habis bergambar kat sekolah dia..kitorang ke bukit besi..aku ingat nak naik kete kayuh dalam air tu tapi hujan plak..1 keping gambar je sempat ambik..pape pun aku hepi..walaupun xde gambar tuk dikenangkan tapi aku akan ingat..seronok walaupun badan penat..

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails