Thursday, July 08, 2010

Berdosakah aku?

Impianku mungkin tak sama dengan pasangan baru kawin yang lain. Kalau dorang..mesti pas kawin je..nak anak cepat2..kalau boleh sebelum ulangtahun pertama dah ada anak tapi aku tak sama..Sebelum aku melangsungkan perkahwinan..aku telah menetapkan yang kami hanya akan ada anak selepas 2 tahun berkahwin..itu paling awal..Sekarang ni aku terfikir..berdosakah aku andai aku menolak rezki awal yang datang?Aku sebenarnya bukannya tak nak anak tapi ada sesuatu yang perlu aku lakukan sebelum ada anak..

Kini..selalu aku terfikir..andai rezki tu datang..sanggupkah aku menolak..tak ke tu namanya kejam..memang ia masih belum bernyawa tapi tah la..andai aku tak sampai ati tuk menolaknya..mungkin semua plan aku tak kan berjalan lancar.Semoga aku tak mendapat rezki awal..aku harapkan cam tu..amin..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails