Saturday, July 17, 2010

Malam Tadi Yang Bes

Malam tadi kali pertama aku, ma, ayah, dia & diha makan kat luar bersama..Sebelum ni selalu je plan tapi selalu je xdapat g..malam tadi kitorang g makan kenny rogers roaster..aku n diha pilih tempat ni sebab aku tahu ma & ayah tak pernah makan tempat ni..Seronok gak tengok gelagat ayah malam tadi..tapi aku tak kisah pun..sikit pun aku tak rasa malu..masing2 ada cara masing2..so relex la..biasanya kita makan pakai pisau & garfu tapi ma & ayah pakai sudu & garfu..adik lak makan pakai tangan..tak kisah la apa orang nak cakap..janji kita puas dah la..

Time makan..bukan main..makan n makan je..bila dah habis..tiba masanya tuk bayar..adik belanja..semua sket terkejut la bila bil ditunjukkan..leh tahan la harganya..ni 1st time aku tengok bil sebenarnya..sebelum ni orang belanja..so aku tak tau la bape harganya..walau bape pun harga dia..kitorang tak kisah sebenarnya..janji masa bersama tu ada..tu lagi penting sebenarnya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails