Friday, July 09, 2010

Tiba-Tiba Saje

Hari ni tetiba je aku rasa rindu kat my sayang..mayb sebab dok tengok2 gambar dia kat laptop ni..esok cuti..kalau la aku leh g sana..jumpa dia..bes sangat rasanya..tapi betul ke best kalau g sana..tah2 bila g sana..tak de ape pun..kalau dia balik sini pun..susah nak tengok dia..emmm..tapi nanti raya leh jumpa dia lagi..cepat la raya...cepat la....


Gambar ni diambil masa dia umur 6 bulan..sekarang dah 2 tahun lebih...aku tak banyak gambar ngan dia sebab bila dia tengok aku je mesti dia nangis..aku tak tahu kenapa dia takut ngan aku..nak kata aku ni buruk sangat..aku rasa tak pun..tapi tak tahu la kalau dia nampak aku buruk sampai menakutkan dia..tapi tak kisahlah..dia masih budak2..xtau pape lagi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails