Friday, July 02, 2010

Kisah Malam Tadi..

Petang semalam..pas balik keje..aku kene masuk dapur..masuk tuk dia..pas maghrib..ma & ayah g masjid..aku ingat nak kuar ngan dia tapi tiba-tiba hujan lebat giler..kitorang pun dok umah je kemas ape yang patut tuk pindah..Sambil kemas2..aku basuh kain..pas tu sebab penat sangat..aku tertido..dia?aku tak tahu la apa yang dia buat..tiba2 kul 1 aku terjaga..teringat kain dalam mesin basuh..g siapkan dulu..pas tu masuk bilik kunci jam tuk bangun rini..pas tuu aku pun cuba tuk tido balik..tiba2 aku terdengar azan..betol2 menusuk dalam telinga..cam orang tu baca kat tepi telinga aku je..tiba2 je aku jadi takut..teringatkan malam tu malam jumaat..pas tu aku tengok dia lena je..aku pun gerak dekat ngan dia..pas tu masih lagi ade bunyi2..eeeeee..aku tiba2 rasa seram sangat..aku tutup muka ngan selimut..pas tu aku tertido & kul 2..aku terjaga lagi..aku amik hp kat sebelah..bila aku tengok hp tu..dah 1 jam aku col ayah ngah aku..rupanya..caller ringtone dia yang menakutkan aku..dan bunyi2 kat umah dia yang menakutkan aku..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails