Tuesday, July 13, 2010

Kisah Jumaat Lepas...

Jumaat lepas...malang aku rasakan nasib aku hari tu..Selalu sangat aku kene cam tu..Paginye aku g keje cam biasa..masa rehat tengahari..aku balik umah..pas tu kul 2 aku dah gerak g tempat keje..sedangkan masuk keje kul 2.30 tapi saja nak g awal sebab ade kelas..Pas tu..dalam perjalanan g tempat keje tu..aku lalu jalan kecik..selisih ngan motor..pakcik tu langsung xnak ke tepi..terpaksa la aku ke tepi walaupun ade pokok2 kat tepi tu..nak di jadikan kisah malang aku..side mirror aku yang aku langgar tiang umah bulan 11 tahun lepas terkene dahan tu..tercabut terus side mirror tu..aku ape lagi..gelabah taik la..teringat ade kelas tapi pastinya aku akan lambat g keje kalau cam ni..Aku terpaksa balik umah..aku tanya ayah cam ne..ayah kata ari jumaat kedai tutup..terpaksa tunggu esok..aduuuhh..pas tu terpaksa la aku buat sesuatu tuk ok kan gak side mirror tu..jadinya cam ni la tuk menunggu g kedai...

Kesimpulannya aku g keje lewat tapi nasib aku baik la sebab budak kelas tak de yang sampai awal..Duit pun melayang la tuk tukar side mirror baru tapi nasib baik juga la orang belanja..kalau tak..kene kuar duit sendiri..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails