Saturday, July 03, 2010

:(

Hari ni aku datang keje ngan betol2 xde mood..nak senyum kat budak2 yang datang pun rasa cam berat je..rasa langsung tak bermaya..sebabnya??hmmmmmmm mungkin sebabnya aku bukan insan sempurna..aku hanya insan biasa yang punya banyak kelemahan..aku akan jadi amat lemah bila aku berada ditengah2..tak tahu kepada siapa harusku luahkan..tak tahu apa yang harusku luahkan..tak tahu bagaimana nak menjaga hati semua orang..bagiku..bila dah tak de tempat yang sesuai tuk aku luahkan..aku akan pendamkan je..mungkin itu akan mengeruhkan keadaan tapi dari aku bersuara dan menyakiti hati keduanya..aku fikir lebih baik aku pendamkan..biarlah semua kesalahan tu diletakkan padakku..biarlah hanya aku yang tahu segalanya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails