Thursday, December 03, 2009

aku tak faham kenapa..

Hari ini hariku bermula dengan rasa yang tak bes..Orang kata bila permulaan hari kita tak ok..sepanjang hari tu memang akan jadi tak ok..betol gak rasanya..sekarang ni aku rasa macam nak je marah sume orang..tah kenapa tah..
Aku rasa apa yang jadi pagi tadi sepatutnya tak kan mengganggu mood aku tapi tak pasal-pasal plak mood aku tak ok sebab die..aduuuh..panas tol rasa kat hati ni..yang aku peliknya tak sepatutnya aku marah or geram ngan die..apa yang berlaku hak dia dan yang paling penting dia tak pernah ada kaitan dengan aku..so tak perlu aku nak kisah sepatutnya tapi kenapa aku jadi geram dan marah ngan die...
Sekarang ni aku patut wat cam biasa je..macam tak ada apa yang berlaku..relex...masalahnya boleh ke?andaikan je boleh..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails