Wednesday, December 23, 2009

hepi day..

Hari ni permulaan hariku bermula dengan begitu indah sekali..Aku tak menyangka semua ini akan berlaku..Pagi tadi sedang aku masih lena tidur di bilikku yang sedikit kemas..ada satu ketukan yang menggegarkan pagiku..aku dengan geramnye menjerit "dah bangun la..."beberapa kali aku menjerit..tapi ketukan tak juga berhenti..geram rasanya..
Bila aku buka je pintu..rupa-rupanya..my shamil...amirul shamil adam yang kat depan pintu..alahai..so swit shamil sayang ni..dah pandai cakap dah...pas salam dan cium aku..dia menjauhi aku seperti biasa..dia masih tak biasa dengan aku..nanti ok la..rindu sangat ngan dia...comel...
Petang nanti nak bawa dia g jalan-jalan..nak g banyak tempat ngan dia..nak cipta memori indah ngan dia..sayang la kat shamil...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails