Saturday, December 26, 2009

semalam yang indah..

Aku selalu berharap hari semalam akan sentiasa datang dalam hidupku ini...dengan adanya hari-hari seperti semalam..hariku akan sentiasa indah..pendek kata aku hepi sangat semalam..Petang semalam..sememangnya aku bercadang untuk keluar bersama shamil tapi tiba-tiba semuanya cancel disebabkan ada yang tak bagi aku keluar..huh..bosan betol dapat keluarga yang cam ni..
Tapi nasib aku tak begitu malang..tiba-tiba shamil datang dengan sepupuku..dan aku terus bersiap dan bawa dorang jalan-jalan tanpa bagitahu sape-sape pun..kitorang ke pantai kemayam..dekat je ngan rumah aku..hepi betol dia bila sampai..terus ke taman permainan yang penuh ngan orang..
Masa kitorang tengah main-main kat taman tu..berlaku la perebutan tempat mainan antara shamil dan sorang budak..bila shamil yang dapat duduk atas benda tu..budak tu pandang cam tak puas ati je..pas tu terus si shamil tampar budak tu..pas tu..baru je aku pegang tangan shamil nak suruh dia mintak maaf ngan budak tu..budak tu pulak cakar muka shamil..aduhh..rasa nak je marah budak tu tapi nasib baik aku ingat yang salahnya shamil..kalau tak..ada gak free-fre kene marah ngan aku..
Tapi yang pentingnya..aku hepi sangat pabila dia pandang je aku dan senyum dan peluk aku..sayang teramat sangat kat dia..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails