Tuesday, December 22, 2009

tension..tension...

Aku selalu sangat berdepan ngan keadaan cam ni..tension tol rasanya..Asal ada je masalah yang datang..sume letak kat kepala aku..cam la aku ni bagus sangat tuk settle kan sume bende..

Pagi ni wife bos aku wat hal lagi..ari ni dia ingat aku ni orang TNB agaknye..Bila kedai dia tak de karen..terus je naik atas lapor kat aku..rasa nak je tanye.."kak..akak ingat bila akak bagitahu saya..karen tu ada balik cam tu je ke?"...cuba la fikir sikit...

Rasanya dia ada lagi banyak pengalaman dari aku...dia dah lama keje..jadi takkan la bende kecik pun nak repot kat aku..aduhhh..tension..nak marah tak boleh..marah cam ne pun tetap kene senyum..tu yang makin tension...

Tension tol bila bos dok dekat ngan tempat keje..bila la sume ni nak berakhir...tension.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails