Wednesday, December 02, 2009

hari yang malang...

Tadi aku tak terfikir kenapa aku tiba-tiba saja teringatkan cite aku jatuh depan penjual masa nak angkat tong gas...Sekarang aku tahu jawapannya..Ruapanya tu petanda yang aku akan jatuh lagi sekali hari ni..Kali ni jatuh depan member..atas jalan raya lak tu..dah la sakit..luka plak kaki aku..tapi bezanya kali ni aku tak de la malu sangat sebab aku jatuh depan orang yang aku kenali..
Tapi yang tak tahan tu buka je pintu kereta terus je aku jatuh tersimpuh..nasib tak tersepit kat pintu kereta..kalau tak..tak tau la jado apa plak kali ni..
Asal la ari ni aku asyik terfikir pasal jatuh je..aku tak harap yang aku akan jatuh lagi..Bila fikir balik..nasib baik aku tak pakai baju kurung ari ni..kalau tak mesti ada tanda 50sen kat lutut aku nanti..Sekarang ni cuma lebam je dan kat kaki je yang luka..kenangan betol...aduuuh..kenangan di melawi...indah sungguh....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails